Selasa, 5 April 2016

MINERAL COFFEE UNTUK IBU MENGANDUNG

AL KISAH MINERAL COFFEE DAN PREGNANT LADY ;)

* terima kasih Pn Fauziah Abdullah atas pengkongsian cerita*

Hari ni check up klinik
Berat masih sama tak naik naik
Sama macam first day saya bukak buku ;)

Bebel2 nurse tu
Dia kata patutnya berat naik around 12kg...
Tak sampai sebulan lagi nak deliver kan...
Akak tak selera makan ke?

Nurse..akak ni susah sgt nak hilang selera makan... Demam pon masih selera.. Inikan pulak sihat.. Time mengandung ni lagi la akak makan ikut hati.. segala nak akak hadap. Haha

Senyum aje la sebab semalam jmpa dr kat hospital scan... Saya tanya dr baby saya ok ke? Berat dia naik tak? Ye lah berat saya statik kan. Dalam hati risau juga..

Naik sangat sangat ni puan.. Jgn risau.. Baby ok semua normal..
Alhamdulillah meleret saya senyum ;)

Tak la seksa nak diet lepas bersalin kan
Anak pertama dan anak kedua naik 17 kg woooo... Habis ingat senang2 ke nak turun balik 17kg tu? Hehe

Amalan saya?? Senang je..minum la #kopimineral!!! Beri tenaga utk mommy ;)
Hb pon cantekkk aje ;)

Oh lagi saya perasan. Kaki tak bengkak pon kali ni. Kalau dulu baru nak masuk 8 bulan kaki dah kembang. Kasut bertukar saiz.. Kali ni maintain aje.. Best kan ;)

Nak cuba? Pm saya Feza 0196434325
Utk yg mengandung bagus...yang tak mengandung pon bagus..khasiat??? Banyakkkkkk!!!!!!

#TicerFeza 0196434325
#MobileStokistSek30ShahAlam
#ProjekSTG
#TheMagicOfPartTime
#MisiRM10001Minggu
#Projek2Income1Bulan
#FlyToBeijing2016
#Beijingkamidatang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan