Selasa, 5 April 2016

KEMBALI PERIOD SETELAH 6 BULAN DENGAN BIO SELEZA

👉KEMBALI PERIOD SETELAH 6 BULAN!!👈

(Kredit to sis Lat)
Alhamdulillah..syukur dengan asbab bio seleza period keluar setelah 6bulan menghilang..

Sis Lat ada bertanya dlm group whatsapp.. Pad apa yg bagus utk keluarkan period?
Saya pun PM(personal message) dia dan beritahu pad Bio Seleza bagus utk kembali period..banyak testimoni yg kembali period..

Dia cerita yg dia dah 6bulan tak datang period!! Terkejut saya dengar..
Dia pun mengadu perut sakit memulas2, pinggang sakit bagaikan mahu tercabut..tapi tanda2 period tak kelihatan langsung.. MasyaAllah.. Bagaimana lah sakit yg ditanggungnya..

Saya pun cepat2 berikan dia 1pack pantyliner Bio Seleza..
Dia start pakai 3hb malam dan esok ptg dia ckp perut sakit memulas2, tekak loya2, tapi ada tanda2 coklat keluar..
Saya beritahu tu adalah simtom2 tindak balas pd bdn seseorang..mungkin period nak keluar tu..saya nasihatkn dia supaya teruskan pakai smpi period keluar..

Akhirnya..6hb petang dia whatsapp sy yang dia dah period!!!
Allahuakbar..
Syukur Ya Allah.. Dengan izinmu..
Gembira kerana dapat membantu menambah nilai kesihatan kawan2..

Terima kasih Ya Allah..
Terima kasih BioSeleza..
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Alhamdulillah, sorg lagi dah beroleh manafaat dr bio seleza.

Kenapa nak berahsia kan, kalau kita betul2 memerlukan. Jom pm saya utk dptkan bio seleza anda.
Nak wasap pun blh..

berminat utk jd agen kami. blh pm saya.kita story2 ye ☺ Feza 0196434325

#TicerFeza
#MobileStokisSek30ShahAlam
#ProjekSTG
#TheMagicOfPartTime
#MisiRM10001Minggu
#FlyToBeijing2016
#projek2Income1Bulan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan