Selasa, 5 April 2016

MARINE ESSENCE

Saya nk share testimoni kawan dari group STG

Tengok betapa teruk ezema di kaki beliau

Kredit to sahabat STG utk testimoni..

>>> LAWAN ECZEMA KRONIK DENGAN MARINE ESSENCE BEAUTY BAR <<<

Eczema saya yang berair, cepat mengering bersama rangkaian Garam Buluh... Kalau orang yang berkulit sentsitif, sabun memainkan peranan penting. Salah pilih sabun, salah makan begini lah akibatnya...

Teruja saya bila diperkenalkan dengan Marine Essence Beauty Bar; ianya sesuai dengan saya yang berkulit sensitif ni... Berbaloi memiliki...

P/S: bila guna sabun dikaki, bonus → BAU KAKI HILANG!!!!
==================================

Alhamdullillah ezema beliau mulai kering.

Mana nk dapat sabun marine essence ni? Dari saya ,consultant dan ejen sah utk sabun Marine Essence..

Pm/Whatsapp Feza 0196434325

Ps: jangan tak tau sabun ME ni ada gak yg tiruan.. berhati2 yer kawan2

#TicerFeza 0196434325
#MobileStokisSek30ShahAlam
#ProjekSTG
#MisiRM10001Minggu
#Projek2Income1Bulan
#BeijingKamiDatang
#TMTDareToDream

Tiada ulasan:

Catat Ulasan