Isnin, 23 Januari 2017

BBPLUS

«TAK SENGAJA HILANG JERAWAT DENGAN BBPLUS»

Perkongsian testimoni daripada sahabat STG Pn. Shazliyana.

Saya menderita sakit belakang dah lama... dari sebelum kahwin.. Sekarang, dah anak 1 (semua ibu2 faham kan anak bila membesar makin berat? hehe...), saya rasa saya patut cari solution untuk sakit belakang saya ni... kalau asyik nak kena urut je sampai bila?

Satu lagi... sebabkan saya breastfeed baby, saya selalu mengalami bengkak susu... kadang2 samai rasa nak demam... bila urut, tukang urut bagitau ni sebab sakit belakang sy... dia effect pd flow susu saya... sesiapa yang pernah kena bengkak susu akan faham betapa azabnye bila kena... So sejak join STG, saya diperkenalkan dengan produk 5star BBPLUS COLLAGEN... BOOM!!!! Lepas 3 hari saya amalkan BBPlus, Alhamdulillah, sakit belakang saya pulih... lagu best, BBPlus ni jd MILKBOOSTER saya... SAKIT BELAKANG PULIH, TIADA LAGI BENGKAK SUSU... Paling best saya dapat DUA BONUS dengan BBPLUS COLLAGEN ni... ● Jerawat tak berani singgah... Suami & orang sekeliling mula tegur kata MUKA SAYA NAMPAK GLOWING...Happynye!!!! ● BONUS dalam poket laaaa...ape lagi kannn... hehe... Terima kasih BBPlus... Sekarang ni saya dah jadi pengamal tegar 'susuk' pink ni...jom dapatkan BBPLUS COLLAGEN ni daripada Feza 0196434325.
Nak bagi harga menjunam giler best hari ni sempena CHINESE NEW YEAR Beli 5 percuma 1.

#CoachFeza0196434325
#ProjekSTG
#TMTDareToDream
#MisiRM10001Minggu
#KebaboomJanuary

Tiada ulasan:

Catat Ulasan